The In-Between

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Regn ledig

Av theinbetween - 22 juli 2010 18:14

Har nu varit ledig i två dagar och hur har då vädret varit i Luleå?

Jo. Regn, rusk och blåst. Hade velat njuta av dagarna på en strand men nu har jag istället suttit alldeles för mycket framför TV'n. Har iofs avslutat två böcker så har bara en kvar nu innan jag får köpa några nya.


Har bokat nya lägenheter. Med lite tur har jag en i mitten på nästa vecka.

Skall bli skönt att flytta. Måste bara packa och städa. Har hur mycket tjafs som helst. Tror jag ärvt hamstrandet från min Mor och Morfar.


Har fått scema för nästa månad också. Kommer vara ledig för kräftskiva i Augusti samt fredagen på Lulekalaset. Kanske borde dra ihop ett gäng då. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theinbetween - 17 april 2011 13:00

Är helt klart något som jag själv saknar, eller kanske inte saknar, är väldigt dålig att ta. I mångt och mycket handlar det om att tiden springer iväg. Man säger sig att man skall göra lite mer lite oftare och sen har det gått två månader utan att nå...

Av theinbetween - 17 april 2011 12:00

Vet inte om detta är något för mig egentligen. Har snittat ett inlägg per månad, eller ungefär tolv på ett år. Men det är som trevligt att komma hit och skriva av sig ibland.Senast så var det November och jag hade nyligen blivit av med arbetet och be...

Av theinbetween - 7 november 2010 17:15

Okej. Livet började leka på allvar. Någorlunda fast arbete. Socialt umgänge. Date'er. Allt som gjorde att jag var nöjd. Sedan pang.   Inget arbete. och med inkomst försvinner ganska mycket socialt umgänge, åtminstone att träffa nya människor. Vil...

Av theinbetween - 19 juli 2010 03:16

Som vanligt så har tiden sprungit.   - Har fått ett extra jobb. Väldigt lukrativt för tllfället. Med lite tur blir jag kvar i höst och får fast anställning till december.   - Har firat midsommar med familjen och mina bröders respektive. Under...

Av theinbetween - 12 maj 2010 18:00

Rätt och fel är två begrepp som alla människor använder med jämna mellanrum. Redan från barnsben får vi lära oss sociala normer som att det är fel att springa naken på gatan eller det är rätt att tacka för sig. Jag vill inte hävda att det är dåligt a...

Ovido - Quiz & Flashcards